Verzenden:

Zodra je pakket door geWOON! Interieurshop is verzonden ontvang je hiervan per e-mail een verzendbevestiging en een track&trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Controleer altijd je ingevulde adres. geWOON! Interieurshop staat niet garant voor adresgegevens die verkeerd of onvolledig zijn ingevuld. 

geWOON! Interieurshop verzend je bestelling als de producten op vorraad zijn binnen 1-3 werkdagen. Afhankelijk van de post zal deze bestelling er binnen 1-2 werkdagen zijn. Verzending van deze producten is altijd met PostNL. Zij leveren ook op zaterdag. Verzending van grotere producten zoals banken en stoelen worden vaak niet door ons verstuurd, maar door onze leveranciers zelf. Als dit zo is wordt je hiervan op de hoogte gesteld door ons of de desbetreffende leverancier.

Bekijk voordat je een product besteld goed naar de levertijd. Als een product niet op voorraad is in ons magazijn zal dit worden weergegeven als “Dit product is niet uit voorraad leverbaar”. Dit betekent dat je het product wel kunt bestellen, maar dat de levertijd langer zal zijn omdat wij het product speciaal voor jou bestellen bij onze leverancier.

Let op:  
Bestel jij één van de meubels of woonaccessoires van het merk Richmond Interiors? Deze producten worden vaak op bestelling gemaakt en geleverd door Richmond Interiors en hebben daarom een langere levertijd van ongeveer 1-2 weken.

Let op: 
Bestel jij een zitmeubel van Cartel Living? Dit meubel wordt speciaal voor jou gemaakt op basis van de door jouw gekozen stof en kleur en kan daarom niet meer worden geretourneerd. Wil je zeker zijn van jouw aankoop? Maak dan een afspraak in onze showroom om kennis te maken met het meubel en de bijbehorende stoffen en materialen. 

Wij verzenden alleen naar adressen binnen Nederland. 


Retourneren:

geWOON! Interieurshop hoopt natuurlijk dat je tevreden bent over jouw aankoop! Helaas kan het gebeuren dat je de bestelling wilt retourneren. 

Je hebt 14 dagen de tijd om het product bij geWOON! Interieurshop aan te melden voor retour, gerekend vanaf de datum waarop je de bestelling hebt ontvangen. De retourzending dient vervolgens binnen 14 dagen retour verzonden te zijn. 

De retourkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. De verantwoordelijkheid van het per post te retourneren product ligt bij de afzender. Dit houdt in dat geWOON! Interieurshop niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde items. geWOON! Interieurshop raadt je daarom aan om de retourzending te voorzien van een track&trace code en verzendbewijs. geWOON! Interieurshop weigert de retourzending, wanneer blijkt dat de producten beschadigd en incompleet zijn, als er gebruikssporen aanwezig zijn of als duidelijk bij het product is vermeld dat het niet retour kan worden gestuurd. 

Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@gewooninterieur.nl met als onderwerp RETOURNEREN + ORDERNUMMER. Vermeld in de mail je naam en ordernummer.  

Stap 2: Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de originele doos of in een andere, stevige kartonnen doos. 

Stap 3: Zorg dat je het retourformulier die hieronder te downloaden is heb ingevuld. Voeg dit formulier vervolgens bij je retourzending.

Stap 4: Noteer jouw ordernummer en onderstaand retouradres op de verpakking, breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat het verzenden.

geWOON! Interieurshop
Seizoensweg 32
7532 SL Enschede
 

Het bedrag van je retour wordt teruggestort op de rekening of creditcard die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de retour duren. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.